Zdecydowana większość niepowodzeń egzaminacyjnych ma miejsce w ruchu drogowym, jednak to właśnie wykonanie „łuku” na placu manewrowym WORD jest postrachem większości zdających. Jak zrobić „łuk” na egzaminie? To dziecinnie proste.
Znany grecki filozof Egzaminiusz powiedział:
Robić łuk na obroty i pachołki, to tak jak powiedzieć, że granie różową kostką daje większe szanse na wyrzucenie szóstki
W zasadzie metody są dwie metody na zrobienie łuku, przy czym jedna jest idiotyczna:
1. Na małpę (na obroty / na pachołki)
(Nikt nie wie dlaczego na małpę właśnie).
Aby zrobić łuk potrzebujesz: | Jak zrobić łuk? |
|
|
Wady metody:
- gdy skręcisz za wcześnie – wyjedziesz poza linie wewnętrzną i oblejesz
- gdy skręcisz za późno – wyjedziesz poza linie zewnętrzną i oblejesz
- gdy skręcisz za dużo – wyjedziesz poza linie wewnętrzną i oblejesz
- gdy skręcisz za mało – wyjedziesz poza linie zewnętrzną i oblejesz
- gdy dokręcisz za wcześnie – wyjedziesz poza linie wewnętrzną i oblejesz
- gdy dokręcisz za późno – wyjedziesz poza linie zewnętrzną i oblejesz
- gdy wyprostujesz za wcześnie – wyjedziesz poza linie zewnętrzną i oblejesz
- gdy wyprostujesz za późno – wyjedziesz poza linie wewnętrzną i oblejesz
- gdy nie spluniesz przez prawe ramie – w zasadzie nie ma to znaczenia, ale lepiej splunąć, aby odpędzić złe moce
- gdy jedziesz za szybko – nie nadążysz kręcić kierownicą o tyle obrotów ile trzeba i wyjedziesz za którąś linię lub potrącisz pachołka – i też oblejesz
- jest głupia 🙂
2. Na linię
W zasadzie metoda ta nie różni się niczym od metody pierwszej, a właściwie, to ma jeden wspólny punkt -ten pierwszy.
Cała reszta to różnice.
Aby zrobić łuk potrzebujesz: | Jak zrobić łuk? |
Instruktor zajmie się tobą (w sumie jest w pracy a nie w saloniku prasowym), więc gazeta jest zbyteczna. |
|
Wady metody:
- Brak
Poczytaj też: Tego na egzaminie nie rób!